Повернення товару
Шановні покупці!
У нашому інтернет-магазині передбачено можливість обміняти або повернути придбаний товар. Це можливо впродовж двох тижнів після покупки. Проте є випадки, за яких процедуру повернення здійснити не можна:
• якщо товар розукомплектований та/або пошкоджена оригінальна упаковка;
• якщо товар був використаний та є характерні ознаки, які вказують на це (подряпини, відколи, тріщини тощо);
• якщо немає або пошкоджено ярлики та/або заводське маркування.
У тому разі, якщо техніка не працює, для обміну/повернення необхідно отримати висновок авторизованого сервісного центру про те, що правила експлуатації не були порушені.
Для того щоб повернути або обміняти товар:
• покладіть виріб у повній комплектації у фабричну упаковку та вкладіть туди ж гарантійний талон, який підтвердить, що покупку було здійснено саме в нашому магазині;
• зазначте на листку паперу особисті дані: ПІБ; місце проживання; причину обміну/повернення продукту.
Зверніть увагу!
У разі надсилання товару поштою необхідно повідомити за вказаним телефоном номер декларації.
Після того як ми отримаємо товар, наші співробітники зв’яжуться з вами та повідомлять інформацію про повернення коштів.